երկուշաբթի, ապրիլ 29
29 / 4 / 2024
Վերջին մեկ ամսում Ֆեյսբուքում, Ինստագրամում քաղաքական գովազդների բյուջեները՝ ըստ Մետայի. Սամվել Մարտիրոսյան

Վերջին մեկ ամսում Ֆեյսբուքում, Ինստագրամում քաղաքական գովազդների բյուջեները՝ ըստ Մետայի. Սամվել Մարտիրոսյան

Վերջին մեկ ամսում Մետայում - Ֆեյսբուք, Ինստագրամ - քաղաքական գովազդների բյուջեները - ըստ Մետայի։ ՀԻմնական փող դնողները դա ՔՊ ու Ապրելու երկիրն են։ Այս մասին գրել է մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը և բերում կոնկրետ տվյալներ:

՛՛Մանե Թանդիլյան - Mane Tandilyan Country to live party 4243

Tigran Avinyan / Տիգրան Ավինյան Civil Contract 3081

Դավիթ Խաժակյան/Davit Khazhakyan Դավիթ Խաժակյան/Davit Khazhakyan 2977

Ապրելու Երկիր Կուսակցություն Country to live party 2893

Մեսրոպ Առաքելյան - Mesrop Arakelyan Country to live party 1716

«Մայր Հայաստան» ժողովրդական շարժում «Մայր Հայաստան» ժողովրդական շարժում 1179

Հանրապետություն կուսակցություն Hanrapetutyun Party Հանրապետություն կուսակցություն Hanrapetutyun Party 680

Norik Norikyan / Նորիկ Նորիկյան Norik Norikyan / Նորիկ Նորիկյան 667

Hayk Marutyan Hayk Marutyan 569

Հայ Շինարար Հայ Շինարար 552

C News Civic 459

Քաղաքացիական պայմանագիր Civil Contract 428

Armen Galjyan / Արմեն Գալջյան Armen Galjyan / Արմեն Գալջյան 116

Vahagn Aleksanyan / Վահագն Ալեքսանյան Civil Contract 108՛՛,-նշել է նա:

  • Կիսվել: