կիրակի, ապրիլ 28
28 / 4 / 2024
Ինչպես է երեւանցին ստեղծել գրեթե 1,5 մլրդ դոլար արժողությամբ Ստարտափ. Հանրահայտ Forbes-ը անդրադարձել է հայկական Picsart-ին

Ինչպես է երեւանցին ստեղծել գրեթե 1,5 մլրդ դոլար արժողությամբ Ստարտափ. Հանրահայտ Forbes-ը անդրադարձել է հայկական Picsart-ին

Հանրահայտ Forbes-ը իր էջերում անդրադարձել է հայկական Picsart ընկերությանը և նրա հիմնադիր Հովհաննես Ավոյանին:

Ըստ պարբերականի` Հովհաննես Ավոյանը Picsart-ի պատկերների խմբագրման հավելված է ստեղծել նկարչությամբ հետաքրքրվող դստեր համար։ Այժմ այն աշխարհում ամենաճանաչվածներից է, իսկ Սիլիկոնային հովտի ներդրողները վերջերս այն գնահատել են գրեթե 1,5 մլրդ դոլար: Սակայն արդյոք հայ գործարարի ֆոտոռեպորտաժը կարող է փոխարինել Photoshop-ին Tiktok-ի եւ Instagram-ի սերնդի համար:

Հովհաննես Ավոյանը Հայաստանում մեծացել է 1980-ականների սկզբին և երազում էր ընդունվել պետական գեղարվեստական դպրոց: Այնտեղ ընդունվելու համար պետք էր նկարել նատյուրմորտ. Սակայն Ավոյանի նկարը հանձնաժողովին չի տպավորել։ Մերժում ստանալով ՝ նա ընտրեց մեկ այլ ճանապարհ ՝ ինֆորմատիկա և կենտրոնացավ արհեստական ինտելեկտի և մեքենայական ուսուցման առաջին սերնդի վրա։

Հաջորդ 30 տարիների ընթացքում Ավոյանը կառուցել և վաճառել է երեք IPT-ստարտափ ՝ վաստակելով կարողություն և դառնալով Հայաստանի աճող տեխնոլոգիական ինդուստրիայի առաջատարներից մեկը։

Նա դեռ սիրում արվեստը եւ սերմանել այդ սերը իր երեխաներին: Մի անգամ 2011 - ին նրա 11-ամյա դուստրը ՝ Զառան, վշտացած եկել է նրա մոտ` նրա նկարը սոցցանցերում կտրուկ մեկնաբանություններ է ստացել: «Երեխան պատրաստ էր հանձնվել,- ասում է 56-ամյա Ավոյանը ։ - Դա ինձ հիշեցրեց այն մասին, թե ինչպես ես ինքս հրաժարվեցի արվեստից, քանի որ չստացա անհրաժեշտ աջակցություն»: Դրանից հետո Ավոյանը մշակել է բջջային հավելված, որը կարող էր օգնել իր դուստրերին բարելավել իրենց նկարչական հմտությունները: «Ես ուզում էի նրա համար դրական միջավայր ստեղծել եւ ռեսուրսներ տրամադրել, որպեսզի նա կարողանա ստեղծագործելու իր ունակությունները զարգացնել»,- պատմում է Ավոյանը:

10 տարի անց Ավոյանի ՝ երեխային աջակցելու ձգտումը հանգեցրեց Picsart-ի հայտնվելուն։ Պատկերների ստեղծման եւ խմբագրման ծառայությունը 180 երկրներում ներբեռնել են ավելի քան մեկ միլիարդ անգամ: Ի սկզբանե այն գրվել է անգլերեն, բայց այժմ հասանելի է 28 լեզուներով: Ամսական ավելի քան 150 մլն օգտատերեր, որոնց մեծ մասը 35 տարեկանից փոքր է, օգտագործում են Picsart-ը ՝ սոցցանցերի, առցանց խանութների եւ թվային գովազդի համար ավելի քան մեկ միլիարդ խմբագրումներ մտցնելու համար:

Picsart - ն առաջարկում է հիմնական գործիքները անվճար, իսկ ավելի առաջադեմ տարբերակը ' ամսական $4,66 —ով: Հավելվածը քիչ գովազդ ունի, բայց Picsart-ը չի հավաքում օգտատերերի տվյալները եւ չի տեղադրում նպատակային գովազդ: Ընկերության եկամուտն այս տարի արդեն գերազանցել է 100 մլն դոլարը։

Ծառայությունը աճում է։ Օգոստոսի 26-ին Ավոյանը հայտարարեց, որ ստարտափը $130 մլն է ներգրավել C փուլի ընթացքում, որը տրամադրել է Softbank-ը: Դրան մասնակցել են նաև Sequoia, GSquared, Tribe Capital, Graph Ventures և Siguler Guff & Company վենչուրային հիմնադրամները: Գործարքի հետ ծանոթ աղբյուրներն ասում են, որ ընկերության արժեքը, որտեղ այժմ աշխատում է 800 մարդ, կազմում է մոտ 1,5 մլրդ դոլար: Ավոյանը չի բացահայտում իր բաժնեմասի չափը, բայց մնում է ընկերության խոշորագույն բաժնետերը:

"Picsart-ը շատ բանով WhatsApp է հիշեցնում", — ասում է Sequoia-ի գործընկեր Մայք Վեռնալը եւ Facebook-ի արտադրանքի զարգացման բաժնի նախկին փոխնախագահը: "Երկու ծառայություններն էլ հայտնի են դարձել ամբողջ աշխարհում մինչ ԱՄՆ-ում ժողովրդականություն վայելելը":

Հարյուր միլիոնավոր մարդիկ սկսեցին ապավինել Picsart-ին: Բջջային սարքերի վրա հիմնված եւ հեշտ օգտագործման համար նախատեսված Picsart-ը մշակել է արհեստական ինտելեկտի եւ Java-ի վրա հիմնված գործիքներով, լուսանկարներ և տեսանյութեր խմբագրելու եւ բարելավելու համար, ինչպես նաև Instagram-ում Ֆիլտրեր ավելացնելու համար: "Դրանք բազմաթիվ գերազանց ծառայություններ են, որոնք միավորբել են միջազգային մակարդակի ապրանքանիշի ներքո, ինչը հաճախ չես տեսնի", — ասում է Լարի Աշբրուկը` Squared ներդրումային հիմնադրամից: Հավելվածն արդեն վաղուց շատ տարածված է երիտասարդների շրջանում, իսկ այժմ այն գրավում է պրոֆեսիոնալներին ու ստեղծագործ մարդկանց:

Թե արվեստագետներ եւ թե սիրողական օգտատերեր գործածում են հավելվածը TikTok, Instagram, Snap, YouTube եւ Facebook ցանցերում: Մի քանի շարժումներ և նրանք կարող են փոխել լուսավորումը, ավելացնել վառ կետեր, պիտակներ, մեմեր եւ անիմացիա: Բացի այդ, դուք կարող եք հեռացնել կնճիռմերը, կարմիր աչքերը, կամ նվազեցնել իրանը մի քանի սանտիմետրով:

Բայց Picsart - դա ոչ միայն հաջող selfie է: Երբ համաճարակի սկսվելուց հետո միլիոնավոր փոքր բիզնեսներ, ռեստորաններ եւ խանութներ սկսեցին  աշխատել առցանց, ձեռնարկատերերը սկսղին օգտագործել Picsart-ը, որպեսզի իրենց արտադրանքի լուսանկարները շահեկան տեսք ունենան Shopify-ի, Etsy-ի, eBay-ի, Depop-ի եւ Doordash-ի նման հարթակներում: Սա վերաբերում է նաեւ բովանդակային կայքերում, բլոգերում, տեղեկագրերում եւ գովազդներում տեղադրված լուսանկարներին:

Ավոյանը նպատակ էր դրել Picsart-ի համար հասկանալի ինտերֆեյս մշակել դեռևս 2011 թվականին, երբ առաջին գործիքները ստեղծում էր դստեր համար։ "Չափազանց շատ մարդիկ կարծում են, որ միայն լավ տեխնիկան ապահովում է ստեղծագործականություն", — ասում է գործարարը: - Մեր տեխնոլոգիան կբարելավի ձեր տեխնիկան եւ կարող է ոգեշնչել ձեզ ստեղծել բազմաթիվ տեսողական պատկերներ":

Ավոյանը ծնվել է 1965թ.: Նրա մայրը բժշկություն էր դասավանդում եւ հայտնի պաթոլոգ էր։ Կոմունիստական Հայաստանը կայուն էր, կանխատեսելի ու ձանձրալի։ Կարիերայի զարգացման լավագույն տարբերակը, բացի կուսակցությունում բարձր պաշտոններ զբաղեցնելուց, ակադեմիական կրթությունն էր։ Արվեստների դպրոցից մերժում ստանալով ՝ Ավոյանը գնացել է մոր հետքերով եւ որոշել է ինֆորմատիկայի գիտությունների թեկնածուի աստիճան ստանալ Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանում։

Խորհրդային Միության փլուզումից հետո կայունությունը գոլորշիացավ, իսկ նրա տեղը եկան պատերազմն ու ծնվող կապիտալիզմի քաոսը։ Գիտնականները դարձան ձեռներեցներ: 1996 թվականին Ավոյանը, որն այն ժամանակ 30 տարեկան էր, թեկնածուական աշխատանքը թողեց եւ հիմնեց Cedit ընկերությունը, որը ծրագրային ապահովում էր մշակում, ապա այն վաճառեց չորս տարի անց առաջին որոնողական համակարգերից մեկին ՝ Lycos-ին մի քանի միլիոն դոլարով։

2005 թվականին նա հիմնադրել է Sourcio ինկուբատոր ընկերությունը, որը զբաղվում էր ծրագրային ապահովման ոլորտում հետազոտություններով։ Այնուհետեւ հայտնվել է Monitis վեբ-կայքերի մոնիթորինգի ծառայությունը, որը GFI Software-ին պատկանող TeamViewer-ը 2011 թվականին 4 մլն դոլարով ձեռք բերեց, իսն նույն թվականին Ավոյանը հիմնադրեց Picsart-ը:

Չնայած ստարտափի տեղափոխվելուն ՝ Ավոյանը շարունակում էր դասավանդել Ամերիկյան համալսարանում և ներգրավեց երկու շրջանավարտ ՝ Արտավազդ Մեհրաբյանին և Միքայել Վարդանյանին Picsart-ի կազմում: Քանի որ iPhone - ը Հայաստանում այն ժամանակ տարածված չէր, և մեծ մասը օգտագործում էին Java-ն, հավելվածը գործարկեցին Android-ի հետ։

Լուծումը հաջող էր. Android-ում պատկերների խմբագրման հավելվածների շուկան այնքան էլ մեծ չէր, ինչը թույլ տվեց Picsart-ին արագ մուտք գործել տպավորիչ միջազգային լսարան: Ավոյանը եւ նրա թիմը տարբեր հնարքներ են օգտագործել աճի համար. օրինակ, ամեն ուրբաթ կեսգիշերին թարմացում էին մտցնում, ինչի շնորհիվ Picsart-ը մնաց Android-ի ընտրված հավելվածների ցանկում: Նրանք ամեն շաբաթ ավելացրել են նոր գործիքներ եւ գործառույթներ, որպեսզի օգտատերերը առիթ ունենան մշտապես մուտք գործել հավելված:

Picsart-ի աճին զուգընթաց ՝ Ավոյանն իր կապերն օգտագործել է ակադեմիական շրջանակներում ՝ ամեն տարի ինֆորմատիկայի ֆակուլտետների 200 շրջանավարտ աշխատանքի վերցնելու համար։ "Դա ֆինանսապես շատ ձեռնտու է: Նրանք ստանում են նոր հմտություններ և բոլորը շահեկան վիճակում են", - անկեղծանում է Ավոյանը։ Ծրագիրը գոյություն ունի նաև այսօր։

Ավոյանը 130 մլն դոլար կծախսի նոր ծրագրավորողներ վարձելու եւ նրանց հետ արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված նոր գործառույթների ստեղծման համար  Դա անհրաժեշտ է, որպեսզի կարողանալ մնալ շուկայում, որտեղ ներկայացված են դիզայնի համար նախատեսված ինչպես հարյուրավոր մանր հավելվածներ, այնպես էլ canva-ի եւ լեգենդար Adobe-ի նման միլիարդանոցընկերություններ, որոնց վաճառքը 2020 թվականին կազմել է 12,85 մլրդ դոլար: Ավոյանն ասում է, որ ցանկանում է պահպանել անկախությունը եւ առաջիկա մեկ-մեկուկես տարում մտածում է IPO-ի մասին:

Այժմ նա մտադիր է ավելի շատ ուշադրություն դարձնել մարքեթինգին եւ գովազդին, որպեսզի արագացնի հավելվածի աճը: Ավելի ուշ Ավոյանը, հավանաբար, կստեղծի կորպորատիվ վաճառքի բաժին, որպեսզի Picsart-ը սկսի աշխատել ոչ միայն փոքր բիզնեսի, այլեւ խոշոր ընկերությունների հետ եւ նրանց առաջարկել դիզայնի, հրապարակման եւ համատեղ աշխատանքի գործիքներ, որոնք նման են dropbox — ի եւ Airtable-it-սթարթափների մասնագիտական արտադրանքին, որոնք սկզբում սպասարկում էին սպառողներին, իսկ ավելի ուշ անցել են մեծ ընկերությունների:

Ավոյանը Սան Ֆրանցիսկոյում Picsart-ի կենտրոնակայանը տեղափոխել է այն բանից հետո, երբ Sequoia-ն առաջին անգամ ներդրումներ է կատարել ընկերությունում 2015 թվականին, սակայն ինժեներների մեծ մասը մնում է Հայաստանում: «Այո, այնտեղ աշխատուժն ավելի էժան է, բայց Ավոյանը կարծում է, որ իր երկրի դինամիկ մշակույթը նույնպես կարևոր առավելություն է»,- գրում է Forbs-ը։

"Նրանք դաստիարակված են փողոցի օրենքներով եւ միշտ կասկածի տակ են դնում ստատուս քվոն։ Ստարտափը բոլոր կանոնները փոխելու պատրաստակամություն է, - ասում է Ավոյանը։ Մենք բոլորս վերապրել ենք հեղափոխություն"։

Այս նյութը հասանելի է նաևРусский
  • Կիսվել: