Բալայանը նշեց, որ նախատեսվում է հստակեցնել անշարժ գույքի և փոխադրամիջոցների գույքահարկի վճարման արտոնություն և այդ իրավունքի դադարման պայմանները՝ արտոնության կիրառման կարգի սահմանման իրավասությունը վերապահելով ՀՀ կառավարությանը:
«Մասնավորապես՝ «Զինվորական ծառայության և զինծառայողի կարգավիճակի մասին» օրենքի համաձայն՝ պարտադիր զինվորական ծառայություն է համարվում զորակոչի միջոցով կազմակերպվող ծառայությունը, որի կապակցությամբ ներկայացված օրենքի նախագծում ևս սահմանվում է համապատասխան ձևակերպումը: «Զինվորական ծառայության և զինծառայողի կարգավիճակի մասին» օրենքի համաձայն՝ ռազմաուսումնական հաստատություններ ավարտած զինծառայողների հետագա ծառայությունը սահմանված է որպես հետուսումնական պայմանագրային զինվորական ծառայություն, որի կապակցությամբ նույն ձևակերպումը առաջարկվում է ներկայացված օրենքի նախագծում»,- ասաց Բալայանը:
Նա շեշտեց, որ գույքահարկի օրենքի կիրառման շրջանակներում արձանագրվել են դեպքեր, երբ գույքահարկի արտոնությունը կիրառող իրավասու մարմնի կողմից դադարեցվել է արտոնության կիրառումն այն զինծառայողների մասով, որոնք ժամկետի ավարտից հետո չեն զորացրվել զինվորական ծառայությունից և նոր պայմանագիր կնքելու միջոցով շարունակել են ծառայությունը:
«Այս խնդիրը լուծելու նպատակով հստակ սահմանվում են, որ հետուսումնական պայմանագրային զինվորական ծառայության պայմանագրի ժամկետի ավարտից հետո, օրենքով սահմանված կարգով, զինվորական ծառայությունը շարունակող զինծառայողների համար գործում է համապատասխան չափերով գույքահարկի արտոնության իրավունքը: Հստակ սահմանվում են գույքահարկի արտոնությունների իրավունքի դադարման դեպքերը, զինծառայողներին զինվորական ծառայությունից արձակելու, ինչպես նաև հարկվող օբյեկտ համարվող գույքը զինվորական ծառայության ընթացքում վարձակալության կամ հավատարմագրային կառավարման հանձնած լինելու դեպքերում»,- ասաց Բալայանը:
Առաջարկվող փոփոխությունների արդյունքում շահառուների կազմի փոփոխություն տեղի չի ունենա: