ուրբաթ, ապրիլ 26
26 / 4 / 2024
Wildberries հարթակում հայկական արտադրության արտադրանքի վաճառքը 2022 թվականին գերազանցել է 1 մլրդ ռուբլին

Wildberries հարթակում հայկական արտադրության արտադրանքի վաճառքը 2022 թվականին գերազանցել է 1 մլրդ ռուբլին

Միջազգային խոշոր առցանց հարթակն ամփոփում է 2022 թվականը Հայաստանում։ Wildberries-ում Հայաստանից ապրանքների վաճառքն աճել է 72% - ով ՝ մինչև 1,1 մլրդ ռուբլի 2022 թվականին, իսկ 2020 թվականի համեմատ դինամիկան կազմել է արդեն 186%, ասվում է ընկերության հաղորդագրության մեջ։

2022 թվականին Wildberries-ը Երևանում գործարկել է նաև առաջին տեսակավորման կենտրոնը ՝ 3000 մ2 ընդհանուր մակերեսով։ Wildberries-ի նոր լոգիստիկ օբյեկտի առաջացման շնորհիվ տեղական ձեռնարկատերերը կարողացան ընդլայնել իրենց տեսականին առցանց հարթակում և ուղղակիորեն վաճառել ապրանքները: Հայաստանում Wildberries-ի պատվերների տրամադրման կետերի ընդհանուր թիվը մեկ տարվա ընթացքում աճել է մինչեւ 274 կետ (108 գործընկերային եւ 166 սեփական): 2022 թվականի հունվարից պատվերների տրամադրման գործընկերային կետերի եկամուտները տարեցտարի աճել են 258% - ով։ Wildberries-ի միջոցով իրենց ապրանքներն իրացնող հայ գործարարների թիվը հասել է 1400-ի։

Հայկական արտադրության ապրանքները լայնորեն ներկայացված և պահանջված են հարթակում։ Ամենատարածված ապրանքների թոփ 5 - ը գլխավորում են նույն կատեգորիաները, ինչ 2021 թվականին ՝ ցույց տալով վաճառքի աճի դրական դինամիկա 2021 թվականից կոշիկ ՝ 284 միլիոն ռուբլի, հագուստ ՝ 194 միլիոն ռուբլի, ներքնազգեստ ՝ 188 միլիոն ռուբլի, և այլ ապրանքներ՝ 173 միլիոն ռուբլի, ինչպես նաև հագուստ երեխաների համար՝ 106 միլիոն ռուբլի:

«Հայաստանի բիզնեսի ներկայացուցիչների հետ մեզ կապում է գործընկերության և բարեկամության 5-ամյա հաջող պատմությունը։ Վստահ ենք, որ հայ գործարարները մեծ հեռանկարներ ունեն ինտերնետ-սեգմենտում բիզնեսի զարգացման համար։ Մենք պլատֆորմը դարձնում ենք էլ ավելի ֆունկցիոնալ և տեխնոլոգիական ձեռնարկատերերի համար, ինչը թույլ կտա նրանց զարգացնել իրենց բիզնեսը և մեծացնել իրենց ներկայացվածությունը առցանց հատվածում 2023 թվականին»,-ասված է Wildberries - ի մամուլի ծառայության հաղորդագությունում:

  • Կիսվել: