ՆԳՆ ծառայությունների մատուցման որակի վերահսկողության վարչությունը առցանց հարցում է անցկացնում՝ ակնկալելով քաղաքացիների ակտիվ մասնակցությունը
ՆԳՆ ծառայությունների մատուցման որակի վերահսկողության վարչությունը նախաձեռնել է առցանց հարցում: ՆԳՆ-ից հայտնում են, որ հարցման նպատակն է հավաքագրել Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության ոլորտում ծառայությունների մատուցման հետ կապված խնդիրները և բարելավել մատուցման որակը։
«ՆԳՆ բարեփոխումների օրակարգում քաղաքացիակենտրոն, հանրությանը հասանելի նոր որակի ծառայությունների մատուցումն է, որտեղ քաղաքացու կարծիքն առաջնային դեր ունի»,- նշված է ՆԳՆ-ի տարածած հաղորդագրության մեջ:
Հարցմանը մասնակցելու համար պետք է անցնել այս հղումով: