կիրակի, ապրիլ 28
28 / 4 / 2024
«Մանչեսթեր Սիթին»՝ աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային ապրանքանիշ

«Մանչեսթեր Սիթին»՝ աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային ապրանքանիշ

Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային ապրանքանիշերի վարկանիշը։

«Մանչեսթեր Սիթին» առաջին տեղում է․ մեկ տարվա ընթացքում ապրանքանիշի արժեքը 13 տոկոս աճ է գրանցել և հասել 1,51 միլիարդ եվրո: Մադրիդի «Ռեալը» 4 տարվա մեջ առաջին անգամ զիջել է առաջին տեղը։

Թոփ 10 ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային ապրանքանիշերը հետևյալն են.

1. «Մանչեսթեր Սիթի»՝ 1,51 մլրդ եվրո

2. «Ռեալ» Մադրիդ՝ 1,46 մլրդ եվրո

3. «Բարսելոնա»՝ 1,37 մլրդ եվրո

4. «Մանչեսթեր Յունայթեդ»՝ 1,36 մլրդ եվրո

5. «Լիվերպուլ»՝ 1,36 մլրդ եվրո

 

6. ՊՍԺ՝ 1,13 մլրդ եվրո

7. «Բավարիա»՝ 1,1 մլրդ եվրո

8. «Արսենալ»՝ 0,91 մլրդ եվրո

 

9. «Տոտենհեմ»՝ 0,9 մլրդ եվրո

10. «Չելսի»՝ 0,86 մլրդ եվրո

  • Կիսվել: