հինգշաբթի, մայիս 2
2 / 5 / 2024
ԱԺ են այցելել «Մեդիագրագետ եւ պաշտպանված համայնքներ» կրթական ծրագրի մասնակից դպրոցների ուսուցիչներն ու աշակերտները

ԱԺ են այցելել «Մեդիագրագետ եւ պաշտպանված համայնքներ» կրթական ծրագրի մասնակից դպրոցների ուսուցիչներն ու աշակերտները

«Մեդիագրագետ եւ պաշտպանված համայնքներ» կրթական ծրագրի մասնակից Տավուշի եւ Գեղարքունիքի մարզերի դպրոցների ուսուցիչների եւ աշակերտների հետ փետրվարի 2-ին հանդիպել են ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը:

Հանդիպմանը մասնակցել եւ հյուրերի հետ զրուցել է ՀՀ ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը:
Տավուշի եւ Գեղարքունիքի մարզերի 4 հիմնական եւ ավագ դպրոցներում բացվել են մեդիագրագիտության դասարան եւ ակումբներ, որտեղ աշակերտներն այլընտրանքային կրթական մեթոդներով մեդիագրագիտության, կեղծ լուրերի ստուգման, քաղաքացիական կրթության, քննական մտածողության զարգացման դասընթացներ են անցել այլընտրանքային մեթոդներով` հետաքրքիր ֆիլմերի դիտումներով, խաղերով եւ այլն:

«Հանուն հավասար իրավունքների» հասարակական կազմակերպության նախագահ Գայանե Աբրահամյանը ներկայացրել է վերջին մեկ տարվա ընթացքում իրականացված ծրագիրը:
Ողջունելով հյուրերին` ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը նշել է, որ աշխատել է Գայանե Աբրահամյանի հետ ՀՀ ԱԺ յոթերորդ գումարման նստաշրջանում եւ ուրախ է այս հանդիպման համար: Նա ընդգծել է, որ իշխող կուսակցության համար կարեւոր է կապը ժողովրդի հետ: Ալեն Սիմոնյանը հետաքրքրվել է առկա խնդիրներով, բացթողումներով:

Անդրադառնալով «Հայոց պատմությո՞ւն», թե՞ «Հայաստանի պատմություն» դասագրքի անվանմանը վերաբերող հարցին` Ալեն Սիմոնյանը նշել է, որ շատ կարեւոր է փոքր հասակից ամրապնդել պետականության գաղափարը: «Մեր ընկալմամբ խորհրդային ժամանակահատվածում ամեն ինչ արվել է պետականության գաղափարը ենթագիտակցության մակարդակից հանելու համար: Մեր ցանկությունն է կարեւորել պետական մտածելակերպը, ամրապնդել պետականության հիմնաքարը: Բայց մենք պատրաստ ենք լսելու նաեւ կարծիքներ»,- ասել է ԱԺ նախագահը:

Հանդիպման մասնակիցները մտահոգիչ են համարել դպրոցներում արական սեռի մանկավարժների պակասը` նշելով, որ նրանք կարեւոր դերակատարում կարող են ունենալ դեռահաս աշակերտների դաստիարակության հարցում:

Քննարկվել են նաեւ դպրոցից բուհ, քոլեջ եւ ուսումնարան անցման նոր` կրեդիտային համակարգին վերաբերող հարցեր:

Հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը պատրաստակամություն է հայտնել մանրամասն ուսումնասիրել բարձրաձայնված խնդիրները եւ դրանք ներկայացնել համապատասխան ատյաններում:

  • Կիսվել: