Հայաստանը կարող է կարեւոր հանգույց դառնալ Հյուսիս-Հարավ միջանցքում. ԵԶԲ
Եվրասիական զարգացման բանկն իր հետազոտության մեջ ներկայացրել է Հայաստանի համար Հյուսիս-Հարավ նախագծի իրականացման նշանակությունը:
Զեկույցում նշվում է, որ միջանցքը կարող է մեծ նշանակություն ունենալ Հայաստանի տրանսպորտային կապը արտաքին շուկաների հետ բարձրացնելու համար:
«Հյուսիս-Հարավ» ավտոճանապարհային միջանցքը, որը ներկայումս գտնվում է շինարարության ավարտական փուլում եւ պետք է Հայաստանը կապի Իրանի հետ, կարող է համալրվել Քվեշեթի-Քոբի 23 կիլոմետրանոց նոր տեղամասով, այդ թվում ՝ Վրաստանի տարածքում 10 – կիլոմետրանոց թունելով:
«Որպես ռուս-վրացական Վերին Լարս անցակետի ուղղությամբ առկա ճանապարհի փոխարինող թունելը Հայաստանի Հանրապետության համար տրանսպորտային-կոմունիկացիոն հնարավորությունների զարգացման եւ նրա ապրանքների արտաքին շուկաներ մուտք գործելու նոր հեռանկարներ կբացի ։ Հայաստանը կարող է կարեւոր տարանցիկ հանգույց դառնալ «Հյուսիս–Հարավ» ՄՏԿ - ին միանալու շնորհիվ», - նշվում է զեկույցում:
Հաղորդվում է նաև, որ Հայաստանի տարածքով տրանսպորտային միջանցքի գործարկումը ռազմավարական նշանակություն ունի Իրանի և Հնդկաստանի համար:
Իրանը կարող է դիվերսիֆիկացնել դեպի Ռուսաստան և Եվրոպա բեռների մատակարարման երթուղիները։ Այս պահին Ռուսաստանի հետ Իրանի հիմնական ապրանքաշրջանառությունն իրականացվում է Ադրբեջանի միջոցով, այն դեպքում, երբ իրանական ապրանքները Եվրոպա են առաքվում Թուրքիայի տարածքով ։
Սակայն միջազգային տրանսպորտային միջանցքին Հայաստանի միացումը, ըստ ԵԱԶԲ–ի փորձագետների, հնարավոր կլինի միայն «Հյուսիս-Հարավ» ազգային ավտոմոբիլային մայրուղու հատվածի շինարարության դեպքում, ինչը թույլ կտա կրճատել հեռավորությունը վրացականից մինչեւ իրանական սահման:
Նաեւ նշվում է, որ «Հյուսիս–Հարավ» ճանապարհային միջանցքի հատվածների շինարարությունը Հայաստանում կիրականացվի միջազգային գործընկերների հետ համագործակցությամբ, ներառյալ տենդերների անցկացումը եւ ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավումը: