Անձնագիր ստանալու գործընթացը թվայնացվելու է, բիոմետրիկ տվյալների հավաքագրումը թղթային չէ․ Դավթյան
Հանրային ծառայությունների մատուցման բոլորովին նոր կոնցեպտ ենք ներդնելու, որը կարծում եմ՝ նաև օրինակելի փորձառություն կլինի մեր պետական մյուս գերատեսչությունների համար: Այս մասին, այսօր՝ ապրիլի 7-ին, «Կենսաչափական համակարգի ներդրման աշխատանքները՝ վիզաների ազատականացման գործընթացի համատեքստում» թեմայով մամուլի ասւլիսի ժամանակ նշեց ՀՀ ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության պետ Նելլի Դավթյանը:
«Նկատի ունեմ ծառայության մատուցման որակը, որովհետև լավ փորձառություն է բերվում Հայաստան: Մենք 23 գրասենյակներ կունենանք մասնավորի կողմից, 2-3-ը կլինեն Երևանում, մնացածը կլինեն մարզերում։ Այս գրասենյակներում են ընդունվելու, քաղաքացիների դիմումները, անձը հաստատող փաստաթուղթ ստանալու վերաբերյալ՝ կլինի անձնագիր, թե նույնականացման քարտ, այլ տեսակի անձը հաստատող փաստաթղթեր:
Գիտեմ, որ կան մտահոգություններ հանրային ընկալումների իմաստով, որ քիչ է գրասենյակների թիվը, մենք նախկինում ունեինք 63-ը: 2023 թվականին միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության հիմնադրմամբ թիվը դարձավ 47, սա արդեն իսկ ի հայտ բերեց մեր որոշ համաքաղաքացիների դժգոհությունը, հիմա էլ դառնում է 23, բայց պետք է նշեմ, որ ծառայությունները մատուցվելու են թվայնացված եղանակով և, ըստ էության, գրասենյակ մոտենալու անհրաժեշտությունը դառնալու է մի քանի տարին մեկ անգամ»,-ասաց նա:
Նելլի Դավթյանը նկատեց, որ երբ կար անձնագրում ելքի կնիք ունենալու անհրաժեշտություն, այդ ժամանակ գուցե իմաստ ուներ, որ այդքան շատ և լայն աշխարհագրական բաշխվածություն ունենա ցանցը. «Այս նոր տեխնոլոգիաների ներդրման պայմաններում և աշխարհի լավագույն փորձը հաշվի առնելով, 23 գրասենյակը բավարարելու է»:
Հարցին՝ համայնքներում, մարզերում կպահպանվի՞ թղթային տարբերակը գոնե սկզբնական փուլում, նա պատասխանեց. «Ինքը պրոցեսը թվայնացված է, գրասենյակում դիմի անձը, թե էլեկտրոնային եղանակով: Այսինքն բիոմետրիկ տվյալների հավաքագրումը թղթային պրոցես չի ենթադրում, որևէ թուղթ չի լինելու: Բայց անձը, ով կդժվարանա այդ նախագրանցում կոչվող գործընթացը իրականացնել կայքի միջոցով էլեկտրոնային հարթակում տանից, նա կարող է մոտենալ գրասենյակ: Այսպես թե այնպես, կենսաչափական տվյալների հավաքագրումը տեղում է իրականացվում, մատնահետքի, դեմքի նկարանման աշխատանք է տարվում՝ նոր տեխնոլոգիաներով: Մենք խոշոր և միջին գրասենյակներում ներդնելու ենք «բոլորը մեկում» կոչվող տեխնիկական լուծումը, որը մեկ սարք է: Մենք հաճախ այդ սարքը հանդիպում ենք տարբեր միջազգային սահմաններին, օդանավակայաններում, որի դիմաց անձը կանգնում է և մատնահետքը, և լուսանկարը տեղում իրականացվում է:
Լինելու են, իհարկե, շատ արագացված ու ճկուն ծառայություններ, այդ թվում նաև առաքման ծառայություններ, մասնավորը կհայտարարի, իհարկե, իր գնային քաղաքականությունը ավելի ուշ, բայց կարծում եմ արժանապատիվ հանրային ծառայությունների մոդել ենք ունենալու»,- վստահություն հայտնեց Նելլի Դավթյանը: