Շարունակվում են հավաքագրվել ժամանակավորապես տեղահանված քաղաքացիների հրատապ կարիքների մասին հայտերը
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության կողմից գործարկված «Առաջնային կարիքի հաշվառման հարթակում» շարունակվում են հավաքագրել ՀՀ տարածքի նկատմամբ Ադրբեջանի սանձազերծած լայնածավալ ագրեսիայի հետևանքով ժամանակավորապես տեղահանված քաղաքացիների հրատապ կարիքների մասին հայտերը, որոնք ինքնաշխատ եղանակով փոխանցվում են մարզպետարանների և ՏԻՄ-երի պատասխանատուներին՝ դրանք բավարարելու նպատակով։
Առաջնային արձագանքին զուգահեռ ՀԿԽԸ-ն` Կարմիր խաչի միջազգային կոմիտեի հետ իրականացնում է ռազմական հակամարտության հետևանքով ներքին տեղահանվածների մարդասիրական կարիքների արագ գնահատում՝ համապատասխան արձագանքը շարունակելու համար։
Ընդհանուր առմամբ, սեպտեմբերի 29-ի դրությամբ՝ աջակցություն է տրամադրվել 3119 քաղաքացու։
ՀԿԽԸ-ն շարունակում է համալրել նաև Թեժ գծերով դիմող քաղաքացիների տվյալների բազան՝ այն փոխանցելով նաև Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության «Առաջնային կարիքի հաշվառման հարթակ»:
ՀԿԽԸ հոգեբաններն առերես (Կենտրոնական կլինիկական զինվորական հոսպիտալի տարածքում, Վարդենիսում, Մարտունիում), առցանց (Խնձորեսկ, Կոռնիձոր, Տեղ, Սոթք, Մեծ Մասրիկ) և Թեժ գծի միջոցով (ՀՀ բոլոր մարզեր) հոգեբանական աջակցություն են տրամադրում վիրավոր և զոհված զինծառայողների հարազատներին և տեղահանված ընտանիքներին։
Հոգեբանական աջակցության համար ՀԿԽԸ մասնագետներին կարելի է դիմել հետևալ հեռախոսահամարներով՝ 8184, +374 60 627070։
Նշված արձագանքն իրականացվում է Կարմիր խաչի միջազգային կոմիտեի և Կարմիր խաչի և Կարմիր մահիկի միջազգային ֆեդերացիայի հետ համագործակցությամբ»,-տեղեկացնում են ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունից: