շաբաթ, ապրիլ 20
20 / 4 / 2024
Երևանի մետրոպոլիտենն ունի բավականին մեծ գումարի կապիտալ ծախսերի կարիք

Երևանի մետրոպոլիտենն ունի բավականին մեծ գումարի կապիտալ ծախսերի կարիք

Երևանի մետրոպոլիտենն ունի բավականին մեծ գումարի կապիտալ ծախսերի կարիք, քանի որ այն 1980-ականներին է կառուցվել: Այդ մասին Ազգային ժողովում Բյուջե-2022-ի կատարողականի հաշվետվության քննարկումների ժամանակ ասաց Երևանի քաղաքապետի պաշտոնակատար Լևոն Հովհաննիսյանը՝ հիշեցնելով, որ վերջին շրջանում թարմացվել է շարժակազմը, և քննարկվում է այն ավելացնելու թեման:

«Երևանի մետրոպոլիտենում վերջերս տեխնիկական աուդիտ է իրականացվել, և այդ տեխնիկական աուդիտի հիման վրա մեզ համար կա արդեն ձևավորված տեսլական ապագա ծախսերի մասով, և բավականին մեծ կապիտալ ներդրումներ են պահանջվում»,- ասաց Լևոն Հովհաննիսյանը, ապա հավելեց, որ նախորդ տարի իրականացվել է օդափոխության համակարգի արդիականացում, նոր համակարգ է ներդրվել, քանի որ օդափոխության նախկին համակարգը կառուցվել էր 1980-ականներին, ամբողջովին ժանգոտված էր ու չէր գործում:

«Քանի որ չէր աշխատում օդափոխության համակարգը, Երևանի մետրոպոլիտենում օդի խոնավության աստիճանը 100 տոկոս էր, որը նաև որոշակի առումով վտանգավոր էր սարքավորումների մասով»,- ասաց նա և ընդգծեց, որ դա կարող էր անվտանգության մասով խնդիրներ առաջացնել. «Վերջին տվյալներով՝ խոնավությունը մոտ 70 տոկոս է, նորմերի մեջ է, սահմանների մեջ է, և այստեղ մենք ունենք մեծ առաջընթաց»:

Լևոն Հովհաննիսյանը նաև հիշեցրեց, որ ոչ վաղ անցյալում «Հանրապետության հրապարակ» և «Զորավար Անդրանիկ» կայարաններում ջրհեղեղ էր լինում, մետրոպոլիտենի գծերի տակ ստորգետնյա ջրերը հոսում էին թունելով մեկ, և խնդիրի լուծման համար կառուցվել է նաև դրենաժային թունել:

Երևանի քաղաքապետի պաշտոնակատարը նաև նշեց, որ մետրոպոլիտենի ուղևորահոսքի մեծ աճ կա: Ինչ վերաբերում է «Աջափնյակ» կայարանի կառուցմանը, ապա այս տարի ամբողջովին կավարտվեն նախագծային աշխատանքները, ինչից հետո վերջնականապես պարզ կդառնա, թե ինչքան գումար է պետք դրա կառուցման համար:

Ըստ Հովհաննիսյանի՝ այդ կայարանի կառուցումից հետո նույնպես կգրանցվի ուղևորահոսքի շատ մեծ դինամիկա:

  • Կիսվել: