Չկա ունիվերսալ մոդել և շատ դժվար է գտնել ԶԼՄ-ների իրական սեփականատերերին. Հակոբյան
ԶԼՄ-ների սեփականատարերի վերաբերյալ խնդիրը կա ամբողջ աշխարհում։ Այս մասին այսօր խորհրդարանում ասաց ՀՌԱՀ նախագահ Տիգրան Հակոբյանը՝ պատասխանելով «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Հովհաննես Իգիթյանի հարցին։
«Հայաստանը մաս է կազմում միջազգային հանրության, որն այսօր պայքարում է ԶԼՄ-ների բովանդակության որակի համար։ Բացի այդ, ԶԼՄ-ները ֆինանսական տեսակետից պետք է թափանցիկ լինեն, առաջին հերթին հասարակությունը, սպառողը պետք է իմանա, թե ով է սեփականատերը։ Այս խնդիրը կա ամբողջ Եվրոպայում և համոզված եմ՝ նաև Հայաստանում»,- ասաց պատգամավորը։
Տիգրան Հակոբյանը նկատեց, որ խնդիրն առկա է ամբողջ աշխարհում և տարբեր երկրներ դա յուրովի են լուծում։ Սակայն, ըստ նրա, ունիվերսալ մոդել դեռ չեն տեսել, որին կարող են հետևել։
«Օրինակ, Գերմանիայում բոլոր կուսակցություններին, կրոնական կազմակերպություններին թույլատրված է ունենալ հեռարձակում և դա բացատրում են նրանով, որ ավելի լավ է ընթերցողն ու հեռուստադիտողն իմանա, թե այն ում է պատկանում և ըստ այդմ՝ աշխատացնի իր քննադատական միտքը»,- նշեց Տիգրան Հակոբյանը։
Այդուհանդերձ, ըստ նրա, ունիվերսալ մոդել չկա և շատ դժվար է գտնել ԶԼՄ-ների իրական սեփականատերերին։