Արհեստական բանականության (ԱԲ) օգնությամբ ստեղծված ֆիլմերը կարող են հավակնել «Օսկարի»
Արհեստական բանականության (ԱԲ) օգնությամբ ստեղծված ֆիլմերը կարող են հավակնել «Օսկարի» գլխավոր մրցանակների, տեղեկացրել է BBC-ն։
Կինեմատոգրաֆիական արվեստի եւ գիտությունների ակադեմիան հրապարակել է նոր կանոններ, որոնցում ասվում է, որ արհեստական բանականության եւ այլ թվային գործիքների օգտագործումը «չի օգնի կամ վնասի անվանակարգ ստանալուն»:
Գեներատիվ ԱԲ-ը, որը կարող է ստեղծել տեքստ, պատկերներ, աուդիո- եւ տեսանյութեր՝ ի պատասխան պարզ տեքստային հուշումների, օգնել է ստեղծել այս տարվա լավագույն մրցանակակիր ֆիլմերից մի քանիսը, սակայն ակադեմիան հայտնել է, որ միեւնույն է՝ հաշվի է առնելու մարդու մասնակցությունը հաղթողներին ընտրելիս։
Կանոնների հետագա փոփոխությունների համաձայն՝ ակադեմիայի անդամներն այժմ պետք է դիտեն բոլոր առաջադրված ֆիլմերը յուրաքանչյուր անվանակարգում, որպեսզի մասնակցեն քվեարկության եզրափակիչ փուլին, որը կորոշի հաղթողներին:
Ֆիլմում արհեստական ինտելեկտի օգտագործումը դարձել է թեժ թեմա այն բանից հետո, երբ Էդրիան Բրոուդին «Օսկար» է ստացել «Լավագույն դերասան» անվանակարգում՝ «Բրուտալիստ» ֆիլմում դերակատարման համար: Ֆիլմում գեներատիվ արհեստական բանականությունն օգտագործվել է դերասանի առոգանությունը բարելավելու համար, երբ նա խոսում էր հունգարերեն։
Այնուհետեւ պարզվել է, որ ձայնի կլոնավորման նմանատիպ տեխնոլոգիան օգտագործվել է «Օսկար» մրցանակի արժանացած «Էմիլիա Պերես» մյուզիքլում՝ երգչուհու ձայնը բարձրացնելու համար:
Տեխնոլոգիայի՝ կատարողի տոնն ու ոճն արագ փոխելու կամ խմբագրում կատարելու կարողությունը, օրինակ՝ ինչ-որ մեկի արտաքին տեսքը նրբորեն փոխելը, օգնել է նրան դառնալ ավելի հանրահայտ երաժշտության եւ ֆիլմերի արտադրության մեջ։
Սակայն ԱԲ օգտագործումը մնում է վիճելի դերասաններն ու սցենարիստները մտահոգություններ են հայտնում այդ գործիքների ուսուցանման համար օգտագործվող նյութի եւ դրա ազդեցության վերաբերյալ իրենց գոյատեւելու վրա: