ուրբաթ, մայիս 23
23 / 5 / 2025
Մինչև տարեվերջ կփորձենք Նոր Հաճնի կամուրջը երթևեկության համար կա՛մ մասնակի, կա՛մ ամբողջովին բացել. Սանոսյան

Մինչև տարեվերջ կփորձենք Նոր Հաճնի կամուրջը երթևեկության համար կա՛մ մասնակի, կա՛մ ամբողջովին բացել. Սանոսյան

Փաստացի, Հայաստանում չկա գիտելիք, չկա մասնագետ, որ երբևէ գոնե մեկ անգամ արել է այն աշխատանքը, ինչը հիմա արվում է, և ինչքան էլ տեղին է դժգոհությունը, բայց մենք չենք կարող կամուրջը բացել, հետո փակել: Կամուրջը ունի լրջագույն խնդրներ և պետք է լրջագույն հիմնանորոգման ենթարկվի: Այդ մասին Ազգային ժողով-Կառավարություն հարցուպատասխանի ժամանակ ասաց ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը՝ անդրադառնալով Նոր Հաճնի փակ կամրջի վերանորոգման աշխատանքների ձգձգմանը:

Սանոսյանը հիշեցրեց՝ խոսքը Հայաստանի ամենաերկար կամրջի մասին է, այն նաև եզակի կամուրջ է, մետաղական է, և առաջին անգամ է այդ մեթոդով, մասշտաբով և ծավալով հիմնանորոգվում:    

«Բացելուց հետո պարզվեցին մի շարք այլ հարցեր, որոնք նախագծով չկային, որովհետև կամուրջներն ինչով են տարբերվում ճանապարհներից, որպես կանոն, կամուրջներն ունենում են նախնական նախագիծ, իսկ հիմնական նախագիծը լինում է այն ժամանակ, երբ կամրջի վրա առկա շերտերը հեռացվում են, նոր երևում է՝ կամուրջն ինչ աստիճանի վնասվածություն ունի, և ինչ չափի աշխատանք է պետք անել:

Այս կամրջի պարագայում անհրաժեշտ են եղել օգտագործել այնպիսի նյութեր, որոնք Հայաստանում չկան, և շինարարական ընկերությունը բախվել է այդ դժվարության հետ, որ այդ նյութերը պետք է ներմուծել: Ընդ որում՝ խոսքը 1 սանտիմետր հաստությամբ բիտումապատ ռուլոններով նյութի մասին է (իզոգամ են ասում՝ եթե բառը ճիշտ եմ գործածում): Բայց դա շատ հատուկ նյութ է, 1 սանտիմետրանոցը չեն գտել, հիմա 2, 0.52 սանտիմետրանոց շերտ են անում, կրկնակի են անում, որպեսզի կարողանան անել այն առաջադրանքը, ինչը նախագծով տրված է: Ուզում եմ ասել՝ կան որոշակի խնդիրներ:

Անդրադառնալով ժամկետներին՝ Սանոսյանը նշեց, որ կամրջի վերականգնման ժամկետը 2025 թվականի գարունը կամ ամառն է, այսինքն՝ ժամկետներ չեն խախտվել: Այլ բան է, որ ցանկություն կա՝ աշխատանքները հնարավորինս արագ ավարտելու:

Ըստ Սանոսյանի՝ շինարարի հետ պայմանավորվածությունը կա: Ճիշտ է, մինչև տարեվերջ աշխատանքներն ամբողջությամբ ավարտված չեն լինի, բայց երթևեկության համար կամուրջը կբացվի:

Հասկանում եմ, որ անհարմարություն կա, ներողություն եմ խնդրում անհարմարության համար, բայց Հայաստանի ամենամեծ կամուրջն է, եզակի կամուրջ է, առաջին անգամ այս ծավալի վերանորոգման է ենթարկվում, և մեր բոլոր հայրենակիցներին, ինչքան էլ անհարմարություններ ենք պատճառում, չէինք կարող կամուրջը չփակել, վթարային էր, և նման տիպի վերանորոգման չենթարկել»,- ասաց նա և ամփոփելով խոսքը՝ հայտարարեց՝ կփորձեն կամուրջը երթևեկության համար մինչև տարեվերջ կա՛մ մասնակի, կա՛մ ամբողջությամբ բացել:

  • Կիսվել: