Կախիչին ձեռք ես տալիս, ընկնում է, զուգարաններում թափանցիկ ապակի է դրված. Փաշինյանը՝ դպրոցներում իրականացվող ծրագրերի մասին
Մեր ծրագրերի իրականացման մեջ լրջագույն պրոբլեմներ եմ տեսնում, մասնավորապես դպրոցներում իրականացվող ծրագրերում: Այս մասին այսօր կառավարության նիստի ժամանակ ասաց վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը:
Նա, մասնավորապես, նշեց. «Շատ դեպքերում գործ ունենք նախագծման խոտանի հետ, իրականացման խոտանի հետ և գույքի որակի հետ կապված խոտանի հետ: Ձեզ մի օրինակ բերեմ, մենք դպրոցների մարզադահլիճների ծրագրեր ենք իրականացնում: Կառուցում ենք մարզադահլիճը ու արձանագրում ենք հետևյալը. այդ մարզադահլիճում կա բասկետբոլի վահանակ:
Բասկետբոլի վահանակը բասկետբոլի վահանակն է, չի կարող այնտեղ նմանեցված ինչ-որ բան կախված լինել, ցանկացած բան, որի վրա օղակ է, դա բասկետբոլի վահանակ չէ: Ընդ որում՝ սեպտեմբերից ուր գնում եմ, նայում եմ ասում եմ այս վահանակը ոնց որ էն չի, բոլորն ասում են՝ չէ նորմալ է, այդպես էլ պետք է լինի, պետք չի շատ խորանալ պարոն վարչապետ: Բայց հիմա արձանագրում ենք, որ մի քանի հազար դրամ այսկողմ այնկողմ անելու համար ինչ ասես բերում կախում են:
Կամ գույք ենք ձեռք բերել , տվել ենք ֆիզկուլտուրայի դահլիճին, օրինակ վոլեյբոլի ցանց, բայց դահլիճում վոլեյբոլի գծանշում չկա: Մենք հիմա տասնյակ դպրոցների տվել ենք վոլեյբոլի ցանց, բայց մտնում ես դահլիճ, ասում ես՝ բա ու՞ր է վոլեյբոլը: Մեր ամբողջ նպատակը տնայնագործությունից դուրս գալն է, ի վերջո պետական հաստատություն է: Էլ չեմ ասում շվեդական պատերը, այցի ժամանակ գնում բռնում ենք, փուշ է մտնում մատներս, բա ենթադրվում է, որ երեխաները այնտեղ պետք է մարզվեն, գնում ենք կախիչին ձեռք ենք տալիս ընկնում է, որտեղ գնում ես, ջուրը կաթում է:
Էլ չեմ ասում, որ ես 5 ամիս չկարողացա բացատրել, որ պետք չէ զուգարանում թափանցիկ ապակի դնել, զուգարանի պատուհանը ինչու է թափանցիկ պատից, դրա համար հատուկ գիտելիքնե՞ր է պետք ունենալ: Ինչու պետք է վարչապետը գնա այդ ամենը տեսնի»:
Սրանից հետո ինձ չասեք, թե կա խնդիր, կգաք ու կասեք, որ խնդիրը լուծված է։ Մեզ պետք չեն հարցեր բարձրացնող պաշտոնյաներ, մեզ պետք են հարցեր լուծող պաշտոնյաներ»,-ասաց նա:
Նիկոլ Փաշինյանը նշեց, որ այդ ծրագրերի իրականացման պատասխանատուները մարզպետներն են և դիմելով նրանց՝ հորդորեց հետևողական լինել: