Ուսուցիչների 83,5 %-ը մասնակցում է հեռավար դասերին. ԱՀ նախարար
Համաճարակի իրավիճակն աննախադեպ է ոչ միայն Արցախի Հանրապետության, այլև ամբողջ աշխարհի համար: «Արցախպրես»-ի թղթակցի հաղորդմամբ՝ այս մասին մայիսի 6-ին կայացած առցանց ասուլիսի ժամանակ ասել է ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը:
Նրա խոսքով՝ բոլորն էլ փորձում են իրավիճակի լուծման եղանակներ առաջարկել, որոնց մի մասը համընկնում է, իսկ մի մասը՝ ոչ:
«ԱՀ ԿԳՍ նախարարությունն այս ընթացքում կապի մեջ է եղել համապատասխան ոլորտների պատասխանատուների հետ, և փորձել է կարգավորել գործընթացը: Քանի որ աննախադեպ էր իրավիճակը, դրա համար որևէ մեկին չենք կարող ինչ-որ բան պարտադրել: Փորձեցինք աջակցություն տրամադրել ուսուցիչներին և աշակերտներին: Նախարարության պատասխանատուներն աշխատել են արտակարգ ռեժիմով՝ ուսումնական նյութեր տրամադրել աշակերտներին և ուսուցիչներին, ինչպես նաև ցուցաբերել տեխնիկական օգնություն: Համագործակցել ենք «Ղարաբաղ Տելեկոմ»-ի հետ, որովհետև խոչընդոտներից մեկը համացանցն է: Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այդ կառույցին, որովհետև այս ընթացքում ընդառաջել են՝ ընդլայնելով առցանց ուսուցման հնարավորությունները և վերացրել որոշ սահմանափակումներ՝ կապված «ZOOM» հարթակի հետ: Ներկայումս բանակցություններ ենք վարում այդ հարթակն հանրապետության աշակերտների և ուսուցիչների համար էլ ավելի մատչելի դարձնելու ուղղությամբ: Մի շարք դպրո ցներ համացանցի պատճառով չէին կարողանում հեռավար դասերին մասնակցել՝ դրանք հիմնականում փոքր դպրոցներն են: ԱՀ ԿԳՍ նախարարությունը ձեռք է բերել ավելի քան 110 դյուրակիր համկարգիչներ, որոնք նախապես ներբեռնված են եղել անհրաժեշտ ուսումնական նյութերով, որպեսզի անգամ համացանցի բացակայության դեպքում կարողանան օգտագործել այդ կրթական նյութերը»,-մասնավորապես ասել է նախարարը:
Ն. Աղաբալյանն ավելացրել է նաև, որ նախարարությունը հեռավար ուսուցման թեմայի վերաբերյալ ուսուցիչների շրջանում կազմակերպել է հարցում:
Ըստ նախարարի՝ հարցմանը մասնակցել է 2321 ուսուցիչ, որը հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմել հեռավար ուսուցման կազմակերպման մասին:
«Ըստ արդյունքների՝ 83,5 %-ն իրականացնում է հեռավար ուսուցում, ինչը բարձր ցուցանիշ է: Հարցում ենք իրականացրել նաև տնօրենների շրջանում՝ իմանալու համար, թե որ առարկաները չեն պարապել և ինչու: Կան տնօրեններ, որոնք նշում են, որ անտարբերություն է եղել ուսուսցիչների կողմից, կամ ծնողները հետաքրքրված չէին, կամ էլ տեխնիկական խնդիրներ կային: Ի դեպ, Քաշաթաղի շրջանի 20-ից ավելի դպրոցներում հեռավար կրթության մասով խնդիրներ կային: Պարապմունքներ չեն իրականացվել ֆիզկուլտուրա, երաժշտություն, շախմատ, նկարչություն առարկաներից»,-ավելացրել է Ն. Աղաբալյանը: